Veelvoorkomende

Vragen en antwoorden

Is het maken van een reservering verplicht?

Nee dit is niet verplicht, maar raden wij wel aan om eventuele teleurstellingen te voorkomen.

Ik zit in een rolstoel is het mogelijk om naar jullie restaurant te komen?

Onze brasserie is rolstoel/invalide vriendelijk. We beschikken over een invalidetoilet en er zijn holletjes bij de deuren om gemakkelijk tussen zalen te verplaatsen.

Kan ik voor een groep van meer dan 8 personen een tafel reserveren?

Dit is alleen telefonisch mogelijk, hierdoor kunnen wij het beste kijken wat de mogelijkheden zijn voor jullie gezelschap.

Ik heb een allergie/dieet kan ik in jullie restaurant eten?

U kunt bij ons eten met allergieën of als u een dieet heeft. Vermeld bij u reservering of bij binnenkomst wat uw allergie(en) zijn, dan zal onze gastheer/vrouw de mogelijkheden aan u voorleggen.

Hebben jullie een vertaling van de menukaart?

Ja, wij hebben zowel een Engelse als een Duitse kaart.
×