Veelvoorkomende
Vragen en antwoorden
Is het maken van een reservering verplicht?
Nee dit is niet verplicht, maar wij raden het wel aan om eventuele teleurstellingen te voorkomen.
Ik zit in een rolstoel is het mogelijk om naar jullie restaurant te komen?
Onze brasserie is rolstoel/invalide vriendelijk. We beschikken ook over een invalidetoilet.
Kan ik voor een groep van meer dan 8 personen een tafel reserveren?
Dit is alleen telefonisch mogelijk, hierdoor kunnen wij het beste kijken wat de mogelijkheden zijn voor jullie gezelschap.
Ik heb een allergie/dieet kan ik in jullie restaurant eten?
Dat kan zeker. Wij zullen onze uiterste best doen om rekening te houden met uw allergie of dieet wens. Wij willen u vragen om uw allergie of dieet wens te vermelden bij uw reservering of bij aankomst. Onze gastheer/vrouw zal u de mogelijkheden aan u voorleggen.
Hebben jullie een vertaling van de menukaart?
Ja, wij hebben zowel een Engelse als een Duitse kaart.
Heb je een vraag?
Contactformulier
"(Required)" indicates required fields