15 kamers

4 studio's
2 appartementen

68 zitplaatsen binnen

80 zitplaatsen terras

prachtige omgeving

Eten & slapen in Wemeldinge

Genieten

Geniet op ons terras van een heerlijke lunch of diner. Kies een luxe kamer met zicht op de prachtige haven van Wemeldinge. Trek erop uit en ontdek de geweldige omgeving! Wist u dat het strand op 50m gelegen is van het Hotel Brasserie Smits?

Brasserie ›
Hotel ›

Prachtige omgeving

Ontspannen

Geniet van wat de natuurrijke omgeving van Wemeldinge u te bieden heeft. Geniet van de dobberende bootjes, frisse zeewind, rust en ruimte. Ontspan of trek er juist sportief op uit met de fiets. Wist u dat Hotel Brasserie Smits allerlei wandelroutes beschikbaar heeft voor de gasten?

Omgeving ›
Arrangementen ›

Follow @smitswemeldinge

Gasten aan het woord:

Jean Vermeiren

Niet gelogeerd maar heerlijk geluncht op het terras. Supervriendelijk bediend en heel lekker gegeten. Een aanrader!

Gilbert Moerkens

Gezellig, passend interieur, goede bedden en lekker eten. Mooie ligging!

Big Papa

Zeer lekkere steak! Vriendelijke mensen!

Michel Weijts

We hebben voor de tweede keer een lunch met ons kantoor gehad bij Smits. Voorafgaand wederom een korte presentatie in de ruimte die hiervoor beschikbaar is. Vriendelijke en behulpzame medewerkers, goede locatie (we gingen. Aar de lunch zeilen) en een heerlijke lunch op terras. Aanrader zoals ons gezelschap maar zeker ook voor diner; dat hebben we twee jaar geleden gehad.

Werner Ladeur

Gutes Frühstück, sehr nette Bedienung.

Mike Bloemen

Afgelopen Pinksteren met de motorvrienden 2 dagen hier verbleven. Leuk hotel met nette kamers, alleen bij sommige zijn de douches erg klein. Service is perfect! Aardige eigenaresse die altijd even een babbeltje maakt, ondanks ze erg druk is. Eten in de brasserie is erg goed. Drank daarentegen beetje aan de hoge kant. Ontbijt is simpel, maar prima te doen. Voor herhaling vatbaar

henriette wessel

We hebben alleen in de brasserie iets gegeten. Dit was zeker oke te noemen.

David Dykmans

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en naar onze kamer begeleid. De kamer was netjes en verzorgd, met goede bedden die zorgden voor een aangename nachtrust. Het enige kleine minpuntje was de eerder compacte douche. Maar als je kijkt naar de prijs-kwaliteitverhouding, is dit wat ons betreft bijna een 10/10. 's Avonds kozen we ervoor om te dineren op het ruime terras aan de overzijde. Dankzij het prachtige zonnige weer was het daar heerlijk vertoeven. We genoten eerst rustig van een aperitief, waarna we allebei een zeer smaakvol voorgerecht kregen voorgeschoteld. Ook de hoofdgerechten waren absolute aanraders. De hamburger werd geserveerd met verse frietjes en was bijzonder lekker. De tournedos was perfect gebakken zoals gevraagd en werd afgewerkt met een heerlijke pepersaus. Kortom, dit is een adresje waar we met veel plezier naar terugkeren, zowel om te overnachten als om lekker te eten. Een aanrader voor iedereen die houdt van een warme ontvangst, lekker eten en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Schrijf je hier in voor de nieuwsbrief!